Selena Gomez zachwyca w kampanii Coach na sezon wiosna/lato 2018

Zaangażowanie Seleny Gomez do roli ambasadorki marki Coach okazało się być strzałem w dziesiątkę. Najpopularniejsza gwiazda Instagramu i jedna z największych gwiazd popu ostatnich lat sprawiła, że amerykańska marka zaczęła się kojarzyć ze świeżością i trendami, a nie, tak jak do tej pory, z zachowawczym stylem reprezentowanym m.in. przez Ralpha Laurena czy Michaela Korsa. Akcesoria Coach stały się pożądane, bo swoją twarzą firmuje je gwiazda, którą na Instagramie śledzi ponad 132 milionów fanów.

W nowej kampanii Coach przekonuje, że ich torebki doskonale nadają się na co dzień, jak i podczas wieczornych eventów.

W klipie pojawiają się torby Parker i Charlie, z których każda jest wyposażona w autorskie zawieszki Coach. By wydobyć charakter akcesoriów, Selena ubrana jest w prostą sukienkę i motocykową kurtkę, która dopełnia jej beztroski wygląd. Ci, którzy szukają lżejszej i bardziej wygodnej opcji, powinni zwrócić uwagę na model mini Skinny ID, który pozwala uwolnić ręce.

Follow us on: